סדנת עבודה יוקרתית יחד עם וולר והצוות שמוקדש לדבר אחד בלבד: לקחת את הביזנס או הרעיון שלך ולתרגם אותו לתוכנית פעולה פרקטית ואגרסיבית לעסק בחו״ל ולהתחיל להכניס דולרים מהשוק הבינלאומי.
זה לא כנס!
זאת סדנת עבודה
על העסק שלך
מה קורה במהלך היום?
אנחנו מעבירים את העסק שלך דרך מערכת ה-CLS
(מערכת הצמיחה שלנו לחו"ל) וקודחים פנימה:
המנגנון הייחודי (USP)
נבנה את הרעיון הגדול ואת הצעת הערך שיוציאו אותך מאוקיינוס המתחרים ויגרמו לקהל הבינלאומי לקנות דווקא ממך.
מודל הרווחיות (CAC מול LTV)
נבנה את “מכונת הפיצוח” השיווקית שלך כדי להוריד את עלות רכישת הלקוח, למקסם את שווי הלקוח ולהכין את העסק לסקייל אמיתי.
בניית ה"מוח" (AI Brain)
אנחנו מייצרים יחד איתך מסמכי אפיון עמוקים (What I Do & Avatar Research) שיוזנו למנועי AI ויהפכו למכונת השיווק הפרטית שלך לשוק האמריקאי.
עם מה תצא ביד?
עם פלייבוק אישי מוכן לביצוע. מפת דרכים מדויקת שחוסכת לך חודשים של ניסוי וטעייה ועשרות אלפי דולרים שרופים על קמפיינים לא מדויקים. יודעים בדיוק מאיפה להתחיל, מי הקהל שאליו פונים בבוקר שאחרי, מה המסר, ואיך נראה משפך החדירה שלך.
הופכים את החלום של
One Day... ל-
Day 1
חזרתי כדי להעיר אותך.
אתה עולה איתי על המטוס?
הקמתי חברה בינלאומית עם 30 מיליון לקוחות משלמים, עכשיו בוא תראה איך לעשות את זה בעצמך...
הפנטזיה על חו״ל לא התחילה בביזנס...
החלום התחיל בילדות.
גדלת בישראל, אבל הראש שלך היה במקום אחר.
גדלנו כאן במדינה, אבל הראש שלנו? אף פעם לא באמת היה פה.
גדלת על סדרות באנגלית. סרטים אמריקאיים. גדלת על ראפ, לא עופר לוי. סיפורים שבהם העולם היה גדול, פתוח…
הכל פאקינג אפשרי.
כבר כילדים קלטנו שיש שם… ויש פה. ושם? זה נראה ענק.
חלמנו על העולם שמעבר לאוקיינוס, עוד לפני שהבנו את זה בכלל.
לא קראנו לזה עסקים. לא קראנו לזה ביזנס. אבל משהו בפנים נמשך לשם.
למקומות שבהם: מדברים באנגלית. חושבים בגדול. החיים בקנה מידה אחר.
ואז ראית את זה. בפעם הראשונה בחיים הופיע מול העיניים שלך, שטר.
100$
הלב נָדַם.
השטר הזה הרגיש לנו כילדים כמו מיליון, כשחשבנו שמיליון זה מלאאא.
שעות מול מסך. אבל לא שיחקנו במשחק. טעמנו את העולם שבחוץ.
עולם מתקדם. הבנו שיש שלבים במשחק הזה. אני לא מדבר איתך על הנינטנדו, מדבר איתך על החיים. אז מה קרה לנו פה?
הראש שלנו למד לחשוב בגדול, גם כשכולם דיברו עברית מסביב.
מותר לרצות יותר. לשאוף יותר, כוסאומו! אין דבר כזה ׳מספיק׳. וכשהרמת את הראש וחזרת למציאות, אמרו לך תירגע, תהיה ריאלי. למה מי אתה בכלל?
פישר
וכשגדלת, אפילו אם קצת שכחת מה זה לחלום… הכמיהה הזאת? לא נעלמה. פשוט חיכתה בשקט. חיכתה לרגע הנכון.
רק ש. . .
הרגע הנכון לא קרה.
ואיכשהו, שוב . . .
אתה עדיין פאקינג לכוד,
בכלא הישראלי.
עד עצם היום הזה.
ועכשיו . . .
זאת אולי באמת
ההזדמנות האחרונה שלך.
אבל, איכשהו אתה פאקינג לכוד בארץ...
עד עצם היום הזה.
זה מצחין.
ברור לך שקטן פה. צפוף פה. חנוק פה.
אתה יודע שביזנס רציני, ששווה להזיע עליו את השנים הטובות של החיים שלך, שפותח לך סקייל אמיתי, זה אך רק בחו״ל.
והמדינה?
יודעת שאתה לכוד. מנצלת את האירוע. א*נסת לך את הצורה. שותה לך את הכסף, ובמקום להגיד ׳תודה׳, יורקת לך בפרצוף ושולחת לך עוד קנס הביתה.
עוד מע״מ. רווחים כלואים. עוד מס דיבידנד.
גזרות!
קורע את התחת, ממוסה כמו שכיר.
אבל תרים את הראש, אולי תוכל לקנות דירה או שתיים עוד עשור או שתיים, אבל להתעשר?
דונ׳ט מייק מי לאף.
ה-7.10 התפוצץ לנו בפנים, והבנו . . .
הקרקע לא יציבה. להתבסס על קהל מקומי זה פחד אלוהים. הכל יכול להיעצר כל רגע. אז נשבר לך, ובצדק.
עכשיו, יש לי שאלה וכדאי מאוד שתענה עליה נכון…
קו הרקיע של תל אביב.
מי לדעתך שילם עליו?
ממש לא ישראלים…
מתי בפעם האחרונה היית בסניף הבנק שלך?
שמת לב איך הוא נראה?
בוא נגיד שרחוק מאוד ממשרד של חברת טק ממוצעת.
עכשיו, הבנקים הם הגופים הרווחיים, היציבים והגדולים בארץ,
ואם אפילו הם שורצים בבניינים מעפנים וישנים,
איזה סיכוי יש לך?
האמת היא שמי שמשלם על קו הרקיע של תל אביב,
הם לקוחות מכל העולם (אמריקאים, בריטים וגרמנים,
סעודים, אינדונזים והודים).
מאות מיליוני לקוחות שקונים במיליארדי דולר, יורו ופאונד
מיזמים שיושבים פה בארץ, אבל את העסקים שלהם?
הם מריצים בחו״ל:
אפליקציות
סאאס
איקומרס בסקייל
סרוויס׳ס
ועושים כסף משנה חיים, בזמן שאתה עדיין תקוע פה.
תתעורר
העושר בישראל
מגיע אך ורק
מחו״ל
זה אומר שאם אתה ממשיך לשחק את המשחק של עסק בישראל,
אתה לעולם מחוץ למשחקי העושר.
כשאתה בארץ… יודע איפה אתה משחק?
במשחקי
הרָעָב.
אבל . . .
כשאתה מריץ ביזנס בחו״ל אתה מחזיק… . .
קלף על המדינה!
כשאתה מוכר לחו״ל, המדינה כבר לא יכולה לבעוט לך בביצים
כי המדינה יודעת שעכשיו . . .
יש לך אפשרויות.
הרי כשאתה עושה כסף מחו״ל,
אתה יכול לעבור לחיות בחו״ל.
המדינה יודעת שאם תסכים להישאר לחיות פה בארץ,
הלקוחות שלך יהיו מי שישלם על גורד השחקים החדש במידטאון תל אביב,
או על שביל אופניים הירוק והיפה ברחובות,
או על תכנית הסייבר המתקדמת לתלמידי חטיבה בנתניה.
זה לא פייר!
למה לכל הרוחות דווקא כשאתה פורץ לחו״ל, המדינה פתאום שמה עליך?
אתה מכניס לפה מטבע חוץ, דולרים, לארץ. זה מחזק את השקל ומעלה את רמת החיים של כולנו
עדיף למדינה לקבל ממך רק 7-12% מס חברות, במקום אפס כי החלטת לברוח לארצות הברית
כשאתה מגיע לסקייל בחו״ל אתה מעסיק אנשים על שכר טוב, ושכר טוב משלם מס טוב
יש לך הזדמנות להיכנס לאקו-סיסטם שמתדלק את עצמו: כשאתה עושה אקזיט ומכניס כסף משנה חיים, אתה מתחיל להשקיע בחברות העתיד
בגלל המלחמות והסחל׳ה הפוליטי, המדינה מבינה שהיא חייבת להשאיר פה את מי שמביא כסף מחו״ל